Обмін та повернення

1. У відповідності до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» натільна білизна та панчішно-шкарпеткові вироби віднесені до Переліку товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Ми надаємо вам можливість, якщо протягом 14 днів куплений товар не влаштовує за розміром, фасоном або кольором, Покупець, за умови, що товар не був у користуванні, збережений його товарний вигляд, споживчі якості та цілісність пакування, може повернути його Продавцю. Продавець повертає сплачені кошти, у разі повного відмовлення від замовлення, та, за бажанням, робить заміну товару на інший за вибором Покупця з оплатою замовлення до чи після його виконання.

2. Покупець має право відмовитися від отриманого товару неналежної якості протягом 14 днів, рахуючи з дня отримання товару, за умови збереження упаковки, товарного вигляду, споживчих якостей та супровідних документів на товар.

3. У разі відмови Покупця від посилки, відправлення повертається відправнику, тобто Продавцю. Оплата зворотного пересилання посилки оплачується Продавцем.


Як обміняти або повернути товар?

Зв’яжіться з менеджером магазину, опишіть ситуацію, прикладіть фото свого товару (якщо пишете онлайн), після чого оберіть зручний спосіб доставки в рамках обміну/повернення.

Наші контактні дані ви можете знайти на сторінці «Контактна інформація».


Увага!

Якщо ви відправляєте товар для обміну/повернення, після його відправки обов’язково повідомте менеджеру номер ТТН і свої реквізити для повернення грошей.

Оновлення…
  • Немає товарів у кошику.